onsdag 13 mars 2013

Ofrivilligt uppehåll !

                                    Vackra kreationer gjorda av Vivianne Alvarsdotter (Korpens Lustgård)                            

Här är jag nu, äntligen igen ! Mer än lovligt strul, har det varit. Fick lämna in datorn, för mjukvaran var trasig, men hjälp, va det var svårt att vara utan datorn, o bloggandet.    Nu leker livet igen!!!
Solen lyser,(på mina smutsiga fönster, dock) men det är ljust om morgnarna och jag har börjat jogga igen, nu när det inte är halt längre.


Vi har skyltat PÅSK på Korpens lustgård, och jag o min dotter (som smider) kämpar på med alster till en utställning senare i vår. Den stora krukan nedan skall förhoppningsvis med, allt kan fortfarande hända, då den ännu inte är bränd. Tack alla ni som läser min blogg,
hoppas ni finns kvar. Det händer mycket på keramik fronten framöver, så häng kvar så får ni veta..



2 kommentarer:

  1. Hej Miriam
    Härlig kruka!Lycka till med alla projekt,den som hade haft din kraft och ernergi.KRAM

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt fin kruka :) Gillar dina alster jättemycket, kul när det kommer nya saker. :)

    SvaraRadera