fredag 12 augusti 2011






Jag har varit 5 dagar på Falkängen i Hällekis och gjort mina sista dagar för sommaren.Kallt regnigt och blåsigt har det varit.men man blir så glad när man kikar över till Christians tvärs över hantverksgatan  Han fascinerar med sina härliga utsmyckningar.Han gör så mycket vackert att vi vill ha kvar honom för alltid.
 

Varje gång jag kommer upp har han hittat ett nytt uttryck,och det sprudlar av nya ideer.

Ännu en bild innifrån hans atelje,crazy är ordet,men vackert.


I det stora trädet utanför har Christian hängt mängder med små bon med kulor i,och flera orkideer men  dom bilderna blev inte så bra ,så jag föreslår att ni åker upp till Falkängen i Hällekis (Kinnekulle) och ser med egna ögon.Jag lovar att hela atmosfären där gör er lyckliga.Dessutom har vi massor av härligt hantverk. Vi har öppet till 28 aug.så än finns det tid.Kramar på er alla härliga bloggare.NÄSTA VECKA SKALL JAG GÅ I FJÄLLEN (JOTUNHEIMEN I  NORGE) OCH BARA NJUTA. HA DET GÖTT  SÅ LÄNGE .         MIRJAM.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar