fredag 31 maj 2013

Vackert förfall !


För många år sedan, sprang jag alltid omkring med en kamera på axeln.  Älskade att fota, allt...
En ettårig kurs på folkhögskola fick mig att tänka bilder.
Labbet på skolan var mitt andra hem.
Detta var innan digital kameran,tog över.
Det här med konstnärlig kreativitet har väl inga gränser, allt som har med färg o form att göra, ligger mig varmt om hjärtat.
Dessa bilder av förfall , från repslagar museets bakgård,
sätter igång min fantasi.













Tänk att rost kan vara så vackert !


Nästa vecka åker jag hem till Gotland,
har inte sett mina syskon o min far på två år.
Kanske kan jag hitta motiv till bilder som inte tusentals andra redan tagit, eller, få en massa inspiration.
Skönt skall det bli i vilket fall som.
Ha det gött ni alla goa !
Mirjam






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar