torsdag 27 oktober 2011

Slöjdmarknad !



Nu mina vänner är det dags för slöjdmarknader. Så här inför Julen blir det några jag skall till.Den första jag skall vara på är denna.Ni som bor i Västra Götaland har ju nära hit.Massor av folk brukar det komma varje år. Mycket bra slöjd kommer att finnas .Välkomna !

 Tomtarna skall med till Marknaden,kanske känns det lite tidigt att prata om tomtar,men det är som det är..det är nu dom måste säljas,dags att flytta hemifrån !



Någon kaxig kanna får åxå följa med.Några andra nyheter blir det nog,men dom visar jag inte nu.Dom har ju inte kommit ur ugnen än,håller tummarna för bra resultat.Hoppas vi ses ! Mirjam

1 kommentar:

  1. Hej Miriam!

    Tycker att du gör fantastiskt fina saker i lera!
    Jag var på Slöjd mässa i Sollebrunn o blev verkligen imponerad!

    Köpte ett par fåglar o löv på snöre.
    Skulle ge bort dom men kunde inte slitas ifrån dom så nu hänger dom så fint här hemma:-))
    ha det bra!
    MLK:-))

    SvaraRadera