måndag 10 december 2012

JULMARKNADEN I KRONHUSET FORTSÄTTER !

                                                             vackra nåldynor gjorda av Kristina Landahl
                                                             
Idag är jag ledig, från Kronhuset (Göteborg) vi har stängt på Måndagar. Men jag har mycket att göra hemma med keramiken. Jag glaserar o bränner för vi har sex dagar kvar på marknaden, och jag behöver fylla på. En del av min förtjänst går åt till att köpa vackra saker till mig o mina nära, här finns så mycket vackert.    

                                         "Kottesamlare" av Wenche Skjöndal
                                   
                          När jag kommer hem på kvällarna jobbar jag så mycket 
                 jag orkar med keramiken, så det blir ganska intensivt                          
                 dessa veckor.Puh ! Nu skall jag göra ett ryck igen.
                  Vi hörs ! Ha det gött !  *MIRJAM *    
                   
                   
                       
                       
                 
   
   
                    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar