fredag 7 september 2012

Morgon promenad.


På mina morgon promenader med hunden, ångrar jag många gånger att jag inte tagit med kameran. Men det är ju så mycket som man skall ha med, nycklar, mobilen ,bajs-påsar,o kopplet, och så hunden förstås.    Denna morgon fick kameran följa med ,vilken tur.
Ljuset och dimman över sjön, något hände i kameran, så ljuset verkligen strålar ner, önskar bara att fågeln varit lite närmare.
    När det har regnat på natten ligger dropparna som pärlor i spindelnätet,det är så vackert. Hösten är min årstid, så är det bara.


Söndagen den 16, alltså nästa helg, skall jag vara på Mystens Gård,
där det blir höst marknad. Det blir försäljning av gårdens ekologiska varor, lammkött o hantverk. Gå in och titta på deras hemsida, www.mysten.nu  Hoppas vi ses. Ha det gött nu!  Mirjam 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar