torsdag 7 juli 2011

Hjo nästa !

Nu bär det av till HJO  Hantverksmässa i tre dagar 8,9,10 Juli.Gud va jag har slitit för att få ihop all denna keramik.Nu skall jag bara packa bilen,med 8 banan-kartonger med keramik, påsar och inslagspapper, armerings-järn och gamla snygga socker-lådor att skylta i och på.Marknads-ställningen ligger som ett plocke-pinn i takboxen.Lite personliga saker skall med ,och något snyggt i klädväg att gå ut och äta i på kvällen,regn kläder.....ja ett rejält regnväder brukar vi råka ut för,det här är 19 året vi,  jag o kompisen som också är keramiker åker dit.Jätte kul när vi väl trixat upp ställningen och packat upp all keramik.Många jätte duktiga slöjdare,och vackra saker att njuta av o inspireras av, mycke folk o musik i parken.  Jag skall ta bilder o visa.Nu hoppas jag att allt går in i bilen och att jag slipper dra hem allt igen,dvs säljer jättebra,sen är det bara att åka hem o dreja nytt, då nästa marknad är  2,5 veckor senare.Wish me luck. Ha det nu bra tills nästa gång .    Mirjam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar